Kennisplatform voor het noorden

Ervaren marketing & salesduo organiseert succesvolle Leiderschap & Marketing Cruises over Reitdiep

Geplaatst op 5 juni 2023
Ervaren marketing & salesduo organiseert succesvolle Leiderschap & Marketing Cruises over Reitdiep

Het zijn twee ‘Geerten’ – ook al schrijf je hun namen iets anders – die sinds dit voorjaar bijzondere cruises organiseren over het meanderende Reitdiep in Groningen. Schipper Geert Kuiper was jarenlang het commerciële boegbeeld van FC Groningen en is een bekend netwerkfenomeen, terwijl naamgenoot Geerth Boschma als oprichter van een toonaangevend reclamebureau veel grote merken in de markt heeft gezet .

Een bijzonder varend seminar

De cruise is in feite een varend seminar, waarbij de deelnemers niet alleen worden geïnspireerd door het programma, maar ook door het unieke cultuurlandschap rond het Reitddiep – Middag-Humsterland – dat is voorgedragen voor de werelderfgoedlijst van Unesco.

Het cruiseschip is een grote, zeer luxueuze Valkvlet, die van alle gemakken is voorzien. De tocht start in Garnwerd en keert via Zoutkamp aan het eind van de middag weer terug in de thuishaven.

Vier actuele thema’s

Tijdens de cruise, die bestemd is voor directies en leidinggevenden, worden vier thema’s behandeld die momenteel hoogst actueel zijn bij het bedrijfsleven en in organisaties: Hoe praktisch, integer en marketingwise om te gaan met het ‘ thema duurzaamheid’ zonder aan greenwashing te doen, hoe ga je als management vanuit de marketing om met de onzekerheden van dit huidige tijdperk en wat zijn de methodes om een witte raaf te zijn midden in de personeelskrapte. ‘Alles is marketing’ zo luidt één van de stellingen. Tot slot komen ook de meest eigentijdse en succesvolle vormen van netwerken aan de orde via diverse soms- hilarische – cases.

VUCA-tijdperk?

Bekende economen duiden het huidige tijdperk met de afkorting VUCA: volatility, uncertainty, complexity, en ambiguity. Grote technologische veranderingen als Ai/Chat GPT, financiële onzekerheid, de energieproblematiek,personeelskrapte, inflatie, de momentele cancel cultuur, etc etc hebben ook invloed op de marketing van bedrijven en organisaties. Marketing begint vooral met weten wat er speelt. Deelnemers wisselen tijdens de cruise ook hun eigen ervaringen in dit opzicht uit, of ze het nu VUCA noemen of niet.

Zomer- en herfstafvaarten

De cruises in het voorjaar waren allemaal volgeboekt, buiten de vakantieperiode zijn er in juli nog enkele afvaarten terwijl het najaarsschema momenteel wordt ingevuld. De kosten voor de Leiderschap & Marketing Cruise bedragen € 385.- per persoon, voor management-teams zijn er speciale tarieven.

Inlichtingen m.b.t. cruisedata en boekingen: zie de website van Garnwerd aan Zee

Vergelijkbare berichten

Heeft u interessant nieuws of een bijzonder verhaal?

Laat het ons weten via nieuws@kijkophetnoorden.nl of via onze handige nieuwsmodule.

Nieuws aanleveren

Zoeken naar:

Om deze website optimaal te laten functioneren gebruiken wij cookies. Voor meer informatie zie ons cookiebeleid. Lees meer.

Ik ga akkoord