Kennisplatform voor het noorden

Unieke samenwerking MediaMarkt en DirectLease met populaire Fiat 500-leasemodellen

Geplaatst op 25 augustus 2023
Unieke samenwerking MediaMarkt en DirectLease met populaire Fiat 500-leasemodellen

In samenwerking met DirectLease zullen in 48 Nederlandse MediaMarkt-vestigingen drie type voertuigen aan consumenten worden aangeboden tegen een zeer scherp leasetarief. Het gaat om de top 5 modellen uit het A-segment: de Fiat 500 1.0 Hybrid, Fiat 500 Cabrio en de Fiat 500 E. 

De actie zal tijdens de ‘Back to School’ periode bij MediaMarkt lopen. Dat is van vrijdag 18 augustus tot en met zondag 3 september 2023. Voor DirectLease en MediaMarkt is het de eerste keer dat ze op deze manier de krachten bundelen. Beiden verwachten veel van deze samenwerking, omdat ze klanten een geweldig scherp geprijsd leaseaanbod kunnen doen.

“Voor DirectLease is de samenwerking met MediaMarkt interessant en een unieke kans om als online aanbieder binnen het uitgebreide netwerk aan MediaMarkt winkels in Nederland zichtbaar te worden bij het grote publiek. We verwachten, met de voor deze actie gekozen populaire modellen en het daarbij vastgestelde zeer gunstige leasetarief, veel consumenten te bereiken”, aldus Niek Westerhof, Manager private leaseteam DirectLease.

Ook bij MediaMarkt zijn de verwachtingen hooggespannen. “We hebben voor het laatst zo’n 6 jaar geleden onze klanten leaseauto’s aangeboden en dat was toen behoorlijk succesvol. Door met DirectLease deze zeer geliefde modellen te kunnen aanbieden tegen een tarief dat zo’n 15% lager ligt dan het gemiddelde leasetarief in de markt, verwachten wij veel klanten hun gedroomde leaseauto te kunnen leveren,” aldus Marc Steur, Regionaal Directeur MediaMarkt.

Overigens geven beide organisaties aan dat als de samenwerking tot het gewenste succes leidt, er zeker gekeken wordt naar meer langdurige samenwerkingen. Voor MediaMarkt past het aanbieden van deze hybride en elektrische auto’s ook bij de reeds eerder geformuleerde ambitie om steeds meer duurzame producten te kunnen aanbieden aan klanten. “Met ons inmiddels behoorlijk groeiende assortiment aan BetterWay producten hebben we daar een belangrijke stap in gezet. Deze producten kenmerken zich door een duurzame productie, langere levensduur en goede reparatie- en recyclemogelijkheden. Daarbinnen willen we ook steeds meer gaan inzetten op E-mobility,” geeft Steur aan.

Vergelijkbare berichten

Heeft u interessant nieuws of een bijzonder verhaal?

Laat het ons weten via nieuws@kijkophetnoorden.nl of via onze handige nieuwsmodule.

Nieuws aanleveren

Zoeken naar:

Om deze website optimaal te laten functioneren gebruiken wij cookies. Voor meer informatie zie ons cookiebeleid. Lees meer.

Ik ga akkoord