Kennisplatform voor het noorden

Campus Groningen lanceert de derde editie van arbeidsmarktcampagne ‘Place to Be’

Geplaatst op 5 juni 2024
Campus Groningen lanceert de derde editie van arbeidsmarktcampagne 'Place to Be' De verhalen spreken voor zich: op Campus Groningen zijn er tal van kansen en mogelijkheden voor interessante stages en boeiende banen voor young professionals. Dat bleek weer bij de lancering van de derde editie van haar arbeidsmarktcampagne, 'Place to Be'. De campagne ging van start met een feestelijke openingsceremonie op dinsdagmiddag 4 juni op de Zernike Campus. De kern van de campagne is een inspirerende expositie van tien grote staanders aan de Zernikelaan, elk beladen met verhalen die de diversiteit en kansen op de campus weerspiegelen. De expositie zal gedurende twee weken te bezichtigen zijn. Communicatie- en communitymanager Amber van der Schaaf zal tijdens de openingsceremonie een inspirerend praatje houden. Over de campagne zegt ze: "Place to Be is niet alleen een slogan, het is een levenswijze die de dynamiek en kansen van Campus Groningen belicht. Het is een eer om de verhalen van studenten en young professionals te mogen delen, en ik geloof dat deze campagne opnieuw een bron van inspiratie zal zijn voor velen die op zoek zijn naar een uitdagende carrière." Bruisende hub Naast de expositie op Zernike Campus omvat de 'Place to Be'-campagne een magazine, een social media-campagne en een digitale omgeving met uitgebreidere verhalen. Het ultieme doel van de campagne is om studenten en jonge professionals te laten zien dat Campus Groningen een bruisende hub is voor het vinden van geweldige stages en baankansen. "Door de verhalen van deze getalenteerde individuen vast te leggen, willen we de diversiteit en mogelijkheden van Campus Groningen benadrukken," zegt Van der Schaaf. "We willen een boodschap van empowerment uitdragen en laten zien dat hier echt de 'Place to Be' is voor degenen die hun professionele horizon willen verbreden." Ultieme droomwerkgever Van verpleegkundige Daniël Arents die zijn ultieme droomwerkgever heeft gevonden in het UMCG tot chemisch analist Marloes Holwerda die bij DNV werkt aan oplossingen voor belangrijke duurzaamheidsissues: de verhalen in deze derde editie van ‘Place to Be’ tonen weer dat de carrièrekansen op Campus Groningen enorm zijn.

De verhalen spreken voor zich: op Campus Groningen zijn er tal van kansen en mogelijkheden voor interessante stages en boeiende banen voor young professionals. Dat bleek weer bij de lancering van de derde editie van haar arbeidsmarktcampagne, ‘Place to Be’. De campagne ging van start met een feestelijke openingsceremonie op dinsdagmiddag 4 juni op de Zernike Campus. De kern van de campagne is een inspirerende expositie van tien grote staanders aan de Zernikelaan, elk beladen met verhalen die de diversiteit en kansen op de campus weerspiegelen. De expositie zal gedurende twee weken te bezichtigen zijn.

Communicatie- en communitymanager Amber van der Schaaf zal tijdens de openingsceremonie een inspirerend praatje houden. Over de campagne zegt ze: “Place to Be is niet alleen een slogan, het is een levenswijze die de dynamiek en kansen van Campus Groningen belicht. Het is een eer om de verhalen van studenten en young professionals te mogen delen, en ik geloof dat deze campagne opnieuw een bron van inspiratie zal zijn voor velen die op zoek zijn naar een uitdagende carrière.”

Bruisende hub Naast de expositie op Zernike Campus omvat de ‘Place to Be’-campagne een magazine, een social media-campagne en een digitale omgeving met uitgebreidere verhalen. Het ultieme doel van de campagne is om studenten en jonge professionals te laten zien dat Campus Groningen een bruisende hub is voor het vinden van geweldige stages en baankansen.

“Door de verhalen van deze getalenteerde individuen vast te leggen, willen we de diversiteit en mogelijkheden van Campus Groningen benadrukken,” zegt Van der Schaaf. “We willen een boodschap van empowerment uitdragen en laten zien dat hier echt de ‘Place to Be’ is voor degenen die hun professionele horizon willen verbreden.”

Ultieme droomwerkgever

Van verpleegkundige Daniël Arents die zijn ultieme droomwerkgever heeft gevonden in het UMCG tot chemisch analist Marloes Holwerda die bij DNV werkt aan oplossingen voor belangrijke duurzaamheidsissues: de verhalen in deze derde editie van ‘Place to Be’ tonen weer dat de carrièrekansen op Campus Groningen enorm zijn.

Foto: Geert Job Sevink

Vergelijkbare berichten

Heeft u interessant nieuws of een bijzonder verhaal?

Laat het ons weten via nieuws@kijkophetnoorden.nl of via onze handige nieuwsmodule.

Nieuws aanleveren

Zoeken naar:

Om deze website optimaal te laten functioneren gebruiken wij cookies. Voor meer informatie zie ons cookiebeleid. Lees meer.

Ik ga akkoord